Solsken

Sitter i vår nya lägenhet. Just det, vår nya!

Heffa och Heffi in action!

Emmeli bestämde sig för ett sabbatsår så jag behövde en ny sambo. Hasse, Aka Hanna Wickberg http://hannawickberg.blogg.se/, fick dra sitt strå till stacken och ta denna för laget. Så nu sitter jag i soffan, ser på vänner och sjukt nöjd över min nya sambo som kan skarva lampor. Vilken karl jag fått tag i va?! I love ít. Snart kommer lite bilder på lägenheten, den är faktsikt ofantligt fin! :) (Jag lovar att jag är objektiv!)


Hasse fixar´t!

Annars då? Jotack, livet är lika underbart som alltid. Varför?
Bilder får tala sitt




 

Fantastiskt trevliga underbara människor som gör liver lite roligare i vardagen. Enkla saker så som internskämt, mobbning och allmänt skitsnack kan göra att den dag går från botten till toppen :)
Nu ska jag försöka vara seriös och plugga lite på botanikkursen. Sitter i solen på balkongen med Hanna och njuter av att sommaren är här.

Höörshej

 


RSS 2.0