Snyggaste designen!

Kanske välrdens bästa Sara Jansson http://coyotee.blogg.se/ har gjort denna fantastiska designe på min blogg. Visst är den grymt snygg?
Så varför inte tillägna detta inlägg till den otroliga kvinna, för det är precis det jag ska göra!


Sara är en väldigt vacker och söt flicka. Hon har många sidor som överraskar. Hon kan designe, sticka, laga mat, kartor, datorer, motorer, skidor och samtidigt vara väldigt ödmjuk. Sara är en flicka som är väldigt rolig att gå ut med. I våra "unga" dar som studenter hittade vi på mycket roligt som t.ex. denna bild. Tack och bock för min underbara designe Sara!

Kommentarer
Postat av: Sara

himlans tack för söta ord du. Men hitta på någon text som kan stå i headern, "välkommen till - texten". Nu står det bara rappakalja där ;)och kategorierna, vad vill du ha för sådana, jag tog mest några för exempel, vet ju inte vad du vill skriva om ;)

2011-01-30 @ 20:05:45
URL: http://coyotee.blogg.se/
Postat av: Maja

Sara, skriv: Allt blir så mycket roligare om man tänker positivt! och sen blir kategorierna bra! Dock kan man lägga till ytterliggare en? och hur ändrar man länkarna?

2011-01-31 @ 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0