Efter tenta lycka!

Tenta. Urs, vem kom på något så hemskt? Seriöst! Sitta i flertalet timmar och bara producera vettigt innehåll. Vem är egentligen bygd för det? Ingen skulle jag gissa på. Att dessutom ha en tenta på en lördag är bara brutalt. Vem i fridens dagar kliver upp kl. 07.00 en lördag? Ja, en sak ska jag säga er. Aldrig mer jag. Tentan idag kan ha gått från 0 poäng till 45 (vilket var max), resultatet kommer på onsdag men magkänslan känns okej. Förhoppningsvis aldrig mer skogsekonomitenta!
Så vad gör man efter en lördagstenta? Jo, man hälsar helt oförberett på en av sina underbara vänner här i Umeå. (Bra sätt att få se snygga Heffa-klumpar i handduk efter en dusch för övrigt!) Nu städas, diskas, rensars och allmänt jobbiga saker sker i lägenheten. Så såklart är jag en underbar vän och sätter mig framför datorn och bloggar. Omtänksam var ordet... Ikväll blir det troligtvis att göra Umeå osäkert, inger ovanligt iofs eftersom jag alltid gör Umeå osäkert när jag befinner mig här, med några bra vänner.
Hörs hej! Haj haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0