Slaveri i 8 veckor

Haft en sån underbar dag med en morgon som lös. Verkligen. Hela sovrummet var ljust. Så skönt! Har haft mitt underbara takfönster översnöat under hela tiden det varit snö på marken i princip. Nu är det bara ljust och alldeles alldeles underbart! Har dessutom hämtat ut en tenta och måste säga att jag är väldigt nöjd! Så kul när man känner att man själv har gjort ett bra resultat.

Pratade med min bror idag över telefon, inte precis så jag åkte till Luleå och tillbaka över dagen. Det vore både dumt, oekonomiskt och inte speciellt miljövänligt. Dock roligt! Tänk dig att åka fram och tillbaka till Luleå bara sådär. Kanske borde göra det en dag? Iaf, nu ska ja sluta spåra. Åh, längdskidsspår... Nej, bror sa vi va? Jag har slagit vad med min bror att ja ska träna fyra gånger i veckan i åtta veckor! Stenhård träning och inte typ en promenad i 20 min.. Detta kan bli intressant. Min envishet är som inte den bästa men om jag håller på i tre veckor vet jag att jag kommer vara fast sen! Så skönt att känna att kroppen svarar på den träning man gör!

Så himla härlig träningsdag med en långpromenad från i somras!

Så nu kommer jag hänga en del på IKSU. Body pump, spinning, body combat, fyspass och några mix fotbollspass (ska försöka hålla jämn takt med dom där hemma) så blir det super. Kommer säkert hinna bli några mil i längdskidspåret och några intervallpass nere vid älven nu när det blir varmare och ljusare ute. Så fruktansvärt skön....t.

Jag och Viktor efter en underbar tur i den egna skogen efter ett skoterspår. FANTASTISKT var ordet!

 

Jag siktar högt och håller er uppdaterad med information.

Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0